Гарантія повернення та товару

 

  Гарантійний термін - це термін, протягом якого покупець, виявивши недолік товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець зобов'язаний усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли в результаті порушення покупцем правил експлуатації.

В який момент починається гарантія?

  1. з моменту передачі товару споживачеві;
  2. якщо немає можливості встановити день покупки, то гарантія настає з дня виготовлення;
  3. При замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.

Гарантійне обслуговування включає:

  1. усунення дефектів товару;
  2. обмін на аналогічний товар без націнки;
  3. обмін на аналогічний товар з доплатою;
  4. Повернення товару і перерахування коштів на рахунок покупця.

Правила обміну та повернення товару:

На всі товари, придбані в мережі магазинів «Тотус-ЛВ», поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів». Для запобігання непорозумінь просимо Вас звернути увагу на порядок обміну або повернення товару, зазначений нижче.

Обмін та повернення продукції належної якості

Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:

  1. товар не введений в експлуатацію і має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма етикетками, а також є документи на придбання товару;
  2. Товар не входить в перелік товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну.

Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або іншого ідентичного за вартістю товару або на інший товар з доплатою або поверненням різниці в ціні.

Важливо! Продукт не повинен  втрачати товарний вигляд. Упаковка, товарний чек (або рахунок-фактура), гарантійний талон (якщо на товар поширюється гарантія виробника) повинні бути збережені.

Обмін та повернення продукції неналежної якості

Якщо покупець виявить недоліки товару після його придбання, то він може вимагати від продавця заміни. Заміна повинна бути проведена протягом 14 днів з моменту запиту. Якщо призначена експертиза на відповідність товару зазначеним стандартам, то обмін повинен бути проведений протягом 20 днів.

Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або аналогічним товаром іншої марки з перерахунком вартості. Поверненню та обміну не підлягають товари, які містяться у затвердженому Кабінетом Міністрів України «Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)»
 відповідно  до закону «Про захист прав споживачів».

 

Відшкодування

Термін повернення коштів залежить від типу оплати, який спочатку вибрав покупець.

При готівковій оплаті повернення коштів здійснюється на касі не пізніше 7 днів після пред'явлення покупцем запиту на повернення коштів.

Вартість товару зараховується на карту клієнта, якщо використовувалася безготівкова оплата, відбувається протягом 7 днів після отримання запиту від покупця.

При використанні електронних платіжних систем повернення коштів здійснюється на електронний рахунок протягом 7 днів.