Гарантія повернення та товару

  Гарантійний термін - це термін, протягом якого покупець, виявивши недолік товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець зобов'язаний усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли в результаті порушення покупцем правил експлуатації.

В який момент починається гарантія?

  1. з моменту передачі товару споживачеві;
  2. якщо немає можливості встановити день покупки, то гарантія настає з дня виготовлення;
  3. При замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.

Гарантійне обслуговування включає:

  1. усунення дефектів товару;
  2. обмін на аналогічний товар без націнки;
  3. обмін на аналогічний товар з доплатою;
  4. Повернення товару і перерахування коштів на рахунок покупця.

Правила обміну та повернення товару:

 

На всі товари, придбані в мережі магазинів «Тотус-ЛВ», поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів». Для запобігання непорозумінь просимо Вас звернути увагу на порядок обміну або повернення товару, зазначений нижче.

Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок продавця(якщо товар належної якості).

 

Процедура повернення товару Належної якості:

- зателефонуйте на номер +380933001555 та повідомте про намір повернути оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником;

- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;

- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 14 робочих днів.

 

Товар належної якості це:

- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;

- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;

- збережені всі ярлики і заводське маркування;

- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

 

Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.

 

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: 08205 м. Ірпінь, Київська обл., вул. Стельмаха 9а.

Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Важливо! Продукт не повинен  втрачати товарний вигляд. Упаковка, товарний чек (або рахунок-фактура), гарантійний талон (якщо на товар поширюється гарантія виробника) повинні бути збережені.

Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або аналогічним товаром іншої марки з перерахунком вартості. Поверненню та обміну не підлягають товари, які містяться у затвердженому Кабінетом Міністрів України «Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)»
 відповідно  до закону «Про захист прав споживачів».

 

Відшкодування

Термін повернення коштів залежить від типу оплати, який спочатку вибрав покупець.

При готівковій оплаті повернення коштів здійснюється на касі не пізніше 7 днів після пред'явлення покупцем запиту на повернення коштів.

Вартість товару зараховується на карту клієнта, якщо використовувалася безготівкова оплата, відбувається протягом 7 днів після отримання запиту від покупця.

При використанні електронних платіжних систем повернення коштів здійснюється на електронний рахунок протягом 7 днів.